onsdag den 6. november 2013

10 steder jeg vil se inden jeg dør - Blog challenge dag 6

Hmmm den er egentlig lidt svær - for det at rejse fylder ikke så meget i mit liv i øjeblikket. Vi har prioriteret hus og hverdagsrammer højt de senere år, og det har været på bekostning af rejser. Jeg er dog glad for vores prioritering. Jeg lever meget efter et princip om, at man skal være glad for sin hverdag - for det er dem der er flest af. Det med at leve for den næste ferie, giver ikke så meget mening for mig.

Jeg tror dog alligevel jeg til tage drømmebrillerne på og lave en liste. Den er ikke prioriteret - og det er en skønsom blanding af stort og småt:


  • Safari i Afrika
  • Vietnam
  • Toscana
  • Fanø
  • Nord Norge
  • Island
  • Færøerne
  • New York
  • Japan
  • Kina




8 kommentarer:

  1. Jeg kan kun være enig med dig, det skal være hverdag, man skal holde af.

    Jeg havde selv lidt svært ved at komme i tanke om noget til min liste, men da jeg kom igang, ja så tog det ene bare det andet.

    Kh Camille.

    SvarSlet
  2. Jeg vil foreslå dig at fjerne, det at man skal skrive tekst fra billede, inden man kan kommenterer. Det er SÅ svært at se hvad der skal stå og jeg måtte prøve hele tre gange. Det giver ikke så mange kommentarer ;-)

    Kh Camille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camille, Tak for tippet! Det var jeg slet ikke opmærksom på. Nu har jeg fjernet det, der hedder "ordrebekræftelse". Vil du prøve at se om det har hjulpet?

      Slet
  3. Kan varmt anbefale en safari i Afrika. Jeg var i Tanzania sidste år på en skøn skøn safari, men jeg har også været i Ghana. Der er dog ikke mulighed for safari, hvor man ser mange forskellige dyr. Men Ghana er rigtig nem at rejse rundt i og så har de en skøn kultur.

    Hilsen Afrika-elskeren Line!

    SvarSlet
  4. Hej Line,
    Det lyder rigtig spændende med dine Afrika ture. Det må vi helt klart prøve en gang.

    SvarSlet
  5. New York sammen med min mand, det er én af mine store drømme. Tror det er den mest fantastiske larmende by :)

    SvarSlet