lørdag den 19. oktober 2013

Velkommen indenfor

Et af sommerens projekter var at få indrettet mit syværelse. Det er det vildeste luksus at have sit eget værelse - men det har jeg. Og jeg sætter stor pris på det!
I sommerens løb gik det fra kontor til syværelse og det er skønt at have et sted, hvor man kan lukke døren og ikke behøver at rydde op. Det har tidligere været en barriere i forhold til ikke at få syet ret meget - at man var nødt til at rydde det hele op fordi jeg brugte stuen. Men NU er det blevet godt.

Her er mit aktuelle projekt igang. Det er en Marapytta jakke. Jeg er så heldig at gå til syning hos Line hver anden onsdag - og det er en fest!








Her er et lille udvalg af de ting jeg har syet på det seneste. Her er blandt andet en kjole, som er super let og rigtig pæn på. Det er Lines mønster - Judith. Her er den syet op i et let uldent stof, men til sommer bliver den helt set lavet i nogle lettere materialer også. 



Her har jeg eksperimenteret lidt med lynlåse og kosmetikpunge. Jeg brugte denne DIY vejledning som inspiration

Endelig et skønt ur med plads til gamle familliebilleder. 

3 kommentarer: