mandag den 17. november 2014

Chunky Cardigan






































Jeg har syet den her. Jeg har brugt mønster 24022 fra Stof og Stil. Jeg har bare ændret lidt ved lommerne - men ellers er det lige ud ad landevejen. Man skal dog være opmærksom på, at Stof og Stils mønstre købes i den størrelse man skal bruge. Jeg tog bare en tilfældig i kurven - og så til min skræk, at jeg var kommet hjem  med str. 42, så jeg måtte starte med at klippe 5 cm hele vejen rundt. Derfor aner jeg intet om mønsterets pasform mv - men jeg er godt tilfreds med det resultat jeg har fået.

Jeg har købt stof hos Stofdepotet - men det er lidt tid siden, så jeg ved ikke om hun stadig har det. Jeg er blevet super glad for resultatet. Ind til videre har jeg brugt den som overgangsjakke - men jeg glæder mig også til, at det bliver koldt nok til at man kan putte sig den indendøre.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Louise! Den er også super hyggelig.

      Slet