torsdag den 21. november 2013

Rutsjebanetur på en onsdag

I går improviserede vi og tog i biografen efter aftensmaden. Vi har begge temmelig meget knald på på arbejde i øjeblikket og derfor havde Morten besluttet at NU skulle vi trække stikket og en tur i biffen.

Vi var inde og se Gravity i biografen i Roskilde. Den var for VILD. Det var action med action på - men på den fede måde. Ikke med biler, krudt og kugler - men i rummet. Der var nogle fantastiske billeder af rummet og jorden og 3D effekterne fungerer helt vildt godt. Jeg tog mig selv flere gange i at sidde og dukke mig og flytte mig rundt i forhold til billedet. Det var som en tur i rutsjebanen i Tivoli - i 1,5 time.

Når en film kan holde mig vågen på den sene forestilling er den god - så se at komme afsted! Det er en cool film.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar