mandag den 4. august 2014

Kunsthåndværk-amok

Vi er på ferie på Bornholm og den står primært på 3 ting: afslapning på vores skønne terrasse med havudsigt, opsøgning og tilberedning af lækre råvarer og kiggen på kunsthåndværk. Her kommer lige et udsnit af dagens fristelser fra Svaneke.
Jeg beklager hvis kvaliteten ikke er i top. Jeg kører på min iPhone.





(Ja - det er en hundelort i keramik. Syg humor - I know...)


Alle billeder er taget fordi jeg ville elske at have stående derhjemme (undtagen glaspuster-manden...). Et par ting kom med hjem, og det skal jeg nok vise mere af senere. 






4 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud. Vi tager også et smut til Bornholm i dag :)

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt! Jeg troede det var slut med ferie?
    Vejret er ikke helt optimalt idag, men det skal nok komme igen.
    God tur!

    SvarSlet