torsdag den 5. december 2013

Julerier

Vi brugte sidste weekend på at skyde julen igang og på at fejre min fødselsdag. Jeg holder altid fødselsdag den 1. søndag i advent og det er en rigtig hyggelig tradition. Derfor pynter jeg altid op til jul til denne dag. I år er der dog ikke så meget juleri, som der ofte er. Jeg synes ikke helt overskuddet har været til det. Men enkelte ting skal der være.

Disse fine engle er fra Royal Copenhagen og de er en tradition i min familie. Jeg har arvet dem her fra min Farmor og Farfar og derfor kommer de altid frem. Jeg synes også at de passer ind hos os. 

Der ud over er det primært lidt naturlig pynt. Lidt gran, lidt hyacinter mv. 




Grisen her har vi købt hos genboens årlige julemarked, og den passer på brænde i år. 

Vi har naturligvis også en adventskrans - men hundene har desværre haft fat i den i går mens de var alene hjemme - så den skal lige friskes op inden den er præsentabel nok til at blive fotograferet. 

OBS - husk min give away!

1 kommentar: